Blogger jeg følger

mandag 8. november 2010

Hva skal man ha til mat i dag tro....?

Først og fremst.... Jeg innså plutselig at jeg har valgt et navn på bloggen min som er VELDIG likt, eller det vil si; så og si likt en annen matblogg, så jeg trenger navneforslag!!!!!

Så til det viktige: Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal lage til middag i dag! Og jeg tror rett og slett fantasien stopper fordi jeg har fryseren full av mat, så valgene blir for mange.....!

I utgangspunktet hadde jeg lyst på noe med scampi, helt til jeg kom på at jeg ikke hadde noe som helst som passer som tilbehør til det..... Så tenkte jeg kanskje fisk, jeg har et fint stykke sei i fryseren, som jeg tenkte jeg kunne lage en fiskepakke i alu.folie av - helt til jeg fant ut at da hadde det jo bare blitt sei i den pakka....hmmmm! Har visst mye proteiner i fryseren, men lite annet, og av en eller annen grunn, klarer jeg ikke å maule bare fisk, eller scampi...MÅ liksom ha noe ved siden av....

Vel vel....jeg ender vel opp med å ta en tur på butikken for å kjøpe litt grønnsaker og creme fraiche, for jeg kjenner behovet for fisk er enormt i dag, så da blir det vel en liten alu.pakke med sei til meg i dag... Håper jeg da - det er bare en sånn "får ikke bestemt meg-dag" i dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar