Blogger jeg følger

tirsdag 4. januar 2011

Nytt år - nye muligheter!

Ja, da har vi runda 2011, og jeg håper inderlig at dette året blir et vanvittig godt matår for meg... Har nevnt før at jeg tok en operasjon, som gikk fryktelig galt, og har siden FEBRUAR 2010 slitt med matinntaket, og har hatt sondeærnæring sånn ca halvparten av fjoråret...

Nåvel, nok om det. Jeg er fortsatt like matinteressert, om enn kanskje mer. Og jeg kommer til å fortsette å blogge om smått og stort!

Men jeg trenger litt assistanse.... Min kjære mor, har sendt med meg et stort spann med reker, noe jeg liker veldig godt, men jeg trenger noen tips - rett og slett! Har planer om å lage en majonesbasert salat, og trenger litt tips i forhold til hva annet enn egg som passer til, gjerne diverse krydderier og, for det eneste jeg kommer på i farten, er dill...hehe!

Håper jeg får noen tips/råd! Og samtidig vil jeg takke alle dere som står på blogglisten min, for mange gode tips i løpet av det snaue året jeg har kikka innom dere!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar