Blogger jeg følger

fredag 28. januar 2011

Superenkel bursdagmat i Smykkesnekkerens heim!

Halvveis til 72 i dag - skikkelig merkedag...hehehe! Men litt spøk til side, etter å ha holdt på å dø i fjor, er denna bursdagen meget viktig for meg...jeg overlevde, og fikk lov til å å feire bursdag i år og! Har fått litt annet perspektiv på dette med bursdager etter fjorårets kamp ja.... Nå skal de feires for hvert et år jeg overlever! :-) (men jeg blir jo selvfølgelig yngre for hvert år som går nå da - hehe!)

Har ingen planer om å stå lenge over grytene i dag...mye jeg virkelig kunne tenkt meg å lage, men med begrensa plass i magen, skal jeg gjøre det kjempeenkelt! Skal rett og slett ha meg "Kapteinens Fylte Rødspette", med noen få ovnsbake potetbåter til!

Er fullstendig hekta på fisk og fiskeprodukter for tiden, og siden det er en utrolig god kilde til proteiner, er nok ikke det så dumt! Gleder meg veldig til kosemiddagen min i kveld ja! :-)

Og jeg fortsetter å avansere i matveien. Etter å ha kun levd på kjeks og knekkebrød i godt og vel et halvt år nå, får jeg faktisk i meg en criossant pr måltid, så nå må jeg rett og slett lære meg å lage det, for det blir for dyrt å kjøpe det i lengden... Men, jeg må jo innrømme at jeg VIRKELIG digger framgangen kroppen viser nå! :-)

Snart kan jeg faktisk begynne å invitere venner på middag igjen - og DET er en ting jeg gleder meg veldig til! (oppskrifter og rapport om det, kommer ved en senere anledning! :-)

Men først er det dagens kos som står for dør, og jeg gleder meg virkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar