Blogger jeg følger

lørdag 25. desember 2010

Gleder meg!!

Jeg har, i mange år, ønska meg en skikkelig Kenwood kjøkkenmaskin...noe som ligger litt for høyt i pris etter min lommebok. Så jeg har, på spøk, ønska meg det av broren min til jul, hvert år, uten å tro at jeg i det hele tatt kom til å få noe i nærheten en gang... :-)

Den eneste grunnen til at jeg ønsker meg en Kenwood, er at jeg ELSKER nybakt gjærbakst, men synes resultatet blir elendig med bare håndelting.

Nå fikk jeg ikke en Kenwood da, det hadde vært veldig storkrevende å tro og håpe på det - men jeg fikk en Braun stavmikser med MASSE tilbehør, deriblant eltekrok og eltebolle, til små mengder, noe som passer til minimagen min!

Og jeg GLEDER meg kjempemasse til å komme meg hjem for å prøve den!! Skal bli morsomt å prøve å lage meg en liten porsjon med horn, eller eget brød.... Yummie!!

Blogginnlegg om resultatet kommer etterhvert - håper det blir bra! :-)

Ønsker alle en fortsatt God Jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar